Aller au contenu

Photo

Fermeture de steam innovation

les caméras Izon

  • Veuillez vous connecter pour répondre
1 réponse à ce sujet

#1 QUINQUIN

QUINQUIN

    Membre

  • Membre
  • 148 messages
  • Gender:Male
  • Location:Sainte Brigitte de Laval

Posté 06 septembre 2018 - 07:51

Je viens de recevoir un message de la compagnie le nuage va fermer aussi flute j'en ai 4 

 

Dear Valued Stem Customer,
 
 
We are very sorry to inform you that Izon will cease doing business on September 30th. The Company has been unable to secure funding for continued operations and is winding down. Cameras will continue to operate through the end of September. The customer support desk has been closed and is no longer responding to customer requests. 

Thank you for many years of loyal use.
 
 
Sincerely,
The Stem Innovation Team

j'espère qu'on va trouver des solutions pour les connecter flute alors c'est vraiment trop bête 

je vais être obligé de trouver une solution autre. Si il y en a qui ont des idées je suis preneur.

 



#2 locefaj

locefaj

    Membre

  • Banned
  • 2 messages

Posté 16 octobre 2019 - 05:26

Je viens de recevoir un message de la compagnie le nuage va fermer aussi flute j'en ai 4 

 

Dear Valued Stem Customer,
 
 
We are very sorry to inform you that Izon will cease doing business on September 30th. The Company has been unable to secure funding for continued operations and is winding down. Cameras will continue to operate through the end of September. The customer support desk has been closed and is no longer responding to customer requests. 

Thank you for many years of loyal use.
 
 
Sincerely,
The Stem Innovation Team

j'espère qu'on va trouver des solutions pour les connecter flute alors c'est vraiment trop bête 

je vais être obligé de trouver une solution autre. Si il y en a qui ont des idées je suis preneur.

 

 

Hi buddy, why don't you try for funding or go via NGO to manage if possible.

 

Regards,

Loce Smith






0 utilisateur(s) li(sen)t ce sujet

0 membre(s), 0 invité(s), 0 utilisateur(s) anonyme(s)